Onze projecten

Zomer carrousel 2017 – RC Amsterdam-Arena – dinsdag 18 juli 2017

Beste fellows,

De zomer carrousel 2017 wordt gestart door RC Amsterdam-Arena, en dat doen we in artistieke stijl!

In samenwerking met Centrum Beelden Kunst Zuidoost (CBK ZO) organiseren wij een wandeling langs de diverse culturele en artistieke projecten in de Bijlmer. Een mooie manier om te genieten van de zomer, wat de Bijlmer nog meer te bieden heeft en een bijdrage aan het project Estrela da Favela.

Het programma

17:00 – 17:30 uur: ontvangst bij Oma Ietje, de verzamellocatie voor de avond

17:30 – 19:00 uur: introductie door Annet Zondervan (Directeur CBK ZO) over het programma.

C:\Users\Ryan.Ramdien_nsp\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG-20170517-WA0003.jpgDe wandeling start bij het project Reflexo on Urban Art (R.U.A.), muurschilderingen van 8 Braziliaanse street art kunstenaars. Bij deze rondleiding zijn Anouk Piket (curator) en Lego Lima (beeldend kunstenaar uit Brazilië) aanwezig. Ook worden diverse culturele initiatieven & ondernemingen aangedaan die van Broedplaats Heesterveld een dynamisch succes maken: projectspace De Nachtegaal, Werkplaats CBK Zuidoost tot B&B Heesterveld en een kunstenaarswoning. Rond 19:00 uur zijn we terug bij de verzamelplaats.

19:00 – 21:00 uur: hapje eten en gezellig samenzijn.

Aanmelden!

Dit jaar hebben we ervoor gekozen om het programma ook open te stellen over Rotary Clubs uit de andere districten/regio’s. Dit omdat we graag de fellows uit de andere regio’s willen ontmoeten en de banden willen aanhalen. Ook staat de avond open voor introducés.

De prijs per persoon is €40. De prijs is inclusief het eten en 3 drankjes. Het bedrag dat overblijft na aftrek van de kosten komt ten goede aan het project Estrela da Favela in Brazilië.

Klik hier om je aan te melden. Er kunnen maximaal 40 personen deelnemen, aanmelden is mogelijk t/m 10 juli 2017.

Aanvullende informatie

De verzamellocatie, Oma Ietje, is het beste bereikbaar met het OV.
Metrohalte Bullewijk. Parkeren kan in de parkeergarages rondom Heesterveld.

Kan je bij het aanmelden de keuze maken voor het eten?
De keuze is kip of vegetarisch.

Kan je bij het aanmelden aangeven met hoeveel mensen je komt?