2012 Golftoernooi 11 mei

11 Mei 2012 was er een All-Inclusive golftoernooi op de prestigieuze golfbaan van de Amsterdam Old Course voor de uiterst schappelijke prijs van 75 euro per persoon.

vanaf 15.00 is de ontvangst op de Amsterdam Old Course. Het Adres is: Zwarte Laantje 4, 1099 CE Amsterdam. Voor meer informatie over de locatie : http://www.amsterdamoldcourse.nl/

Voor de gevorderden is er een wedstrijd over 9 holes de start is vanaf 15.30 uur. De baan is deze middag exclusief beschikbaar voor deelnemers aan onze wedstrijd.

Voor de mensen die graag willen kennismaken met de sport of nog even willen oefenen, is er een clinic onder begeleiding van diverse golfprofessionals.

Om 18.00 uur kan men nagenieten met een BBQ en wat drankjes. Indien er alleen interesse is voor het eten en drinken kan men zich voor 50 euro per persoon aanmelden.

Dit alles staat in het teken van het goede doel. Rotary Club Amsterdam Arena zet zich ditmaal in voor het verbeteren van de mensonterende omstandigheden binnen een psychiatrische instelling in onze eigen achtertuin: Albanië. Psychiatrisch Ziekenhuis ‘Sadik Dinçi’ ,gelegen in een van de armste Europese landen, zal van diverse noodzakelijke benodigdheden worden voorzien in samenwerking met een of meer Albanese Rotary clubs. Rotary international zal de opbrengst verdubbelen.

Aanmelden kan via het onlineformulier op www.rcamsterdamarena.nl of golf@rcamsterdamarena.nl s.v.p. vermelden welke van de activiteiten de voorkeur geniet, of er een voorkeur voor een flight en eventueel handicap; De betaling kan worden overgemaakt op rekeningnummer 46.29.54.706 t.n.v. Stichting Service Rotary Amsterdam-Arena o.v.v. Golf 2012 (De stichting heeft een officiële ANBI status, deelname is dus fiscaal voordelig).