Alle verenigingen present

rotaryclub-bergen-op-zoom-bergenopzicht-1120 Plaatselijke sportverenigingen, zorginstellingen, culturele organisaties, scouting, hobbyclubs, muziekgroepen, politie, ambulancedienst, scholen, goede doelen en nog veel meer organisaties presenteren zich om de twee jaar in september op BergenopZicht, een evenement dat door Rotaryclub Bergen op Zoom  wordt georganiseerd. Het doel van dit evenement is dat Bergse verenigingen, groepen en instellingen (zonder winstoogmerk) hun aanwezigheid kenbaar maken aan het grote publiek en vrijwilligers of leden kunnen werven.

Gratis kramen en podia

Het evenement vindt plaats in de binnenstad van Bergen op Zoom en is in 2014 voor het eerst georganiseerd. Faciliteiten zoals (markt)kramen voor presentaties, stroomaansluitingen en podia met geluidsvoorziening worden gratis aan de deelnemende organisaties aangeboden. Tussen de kramen zijn er open ruimtes en enkele podia die gebruikt worden voor optredens. In 2018 vindt de derde editie BergenopZicht plaats.

rotaryclub-bergen-op-zoom-bergenopzicht-4

Lees meer overRotary Club Bergen op Zoom-Noord