Bedrijvenbattle

3 Onderdelen, 22 teams, 130 deelnemers en 18.000 euro voor de stichting ‘ALS op de weg’: dat zijn de cijfers van de Brabant Business Battle, georganiseerd door RC Boxtel-Oirschot-Haaren in samenwerking met JCI. Het motto: ‘Niemand is belangrijker dan het team’. In de ochtenduren werd in het hoofdkantoor van het Waterschap de Dommel in Boxtel een wereldhandelspel gespeeld waarbij kennis, lef en ondernemingslust centraal stonden. De middag was gereserveerd voor een stevig sportprogramma op de Generaal-Majoor de Ruyter van Steveninck Kazerne in Oirschot. Het meest indrukwekkende moment van de dag vond plaats toen ALS-patiënt Jan Kramer zijn verhaal deed. In 2019 vindt het evenement weer plaats, bedrijven kunnen zich al aanmelden op de website van de Brabant Business Battle.

Lees meer overRotary Club Boxtel-Oirschot-Haaren