Leden van RC Op Seyst samen met de jongeren een blokhut met opslagruimte op hun schoolplein

VSO Heuvelrug is een school voor speciaal onderwijs aan jongeren in de leeftijd van 12- 18 jaar die intensief worden begeleid gedurende de lesprogramma’s die ze volgen.

De leiding van de school heeft de wens om het kale schoolplein in te richten met spellen/ toestellen die aansluiten op de lesprogramma’s. Zo zijn er banken gemaakt rondom de bomen op het schoolplein.

Momenteel bouwen enige leden van RC Op Seyst samen met de jongeren een blokhut met opslagruimte op hun schoolplein. Hierbij leren zij hoe ze beter en makkelijker samen kunnen werken en krijgen eveneens enige bouwtechnieken aangeleerd. Het mooiste is dat ze na elke werkdag weer kunnen zien wat ze bijgedragen hebben in de bouw.