GOLF MET JE HART

Een jubileum jaar waar ons hart sneller van gaat kloppen. Het is de 25ste (!!) keer dat RC Eindhove-Zuid dit jaarlijkse golftoernooi organiseert. Dus daarom een extra feestelijke editie. Voor veel deelnemers een jaarlijks terugkerende traditie, voor sommigen wellicht de eerste keer.

Dit jaar wordt weer gespeeld op de d’Eau, 'n prachtig landschappelijk gesitueerde 27 holes golfbaan en de greens zijn fameus. Snel en geonduleerd. We spelen deze dag de lussen De Blaak en De Sijsten. De oefenfaciliteiten zijn ruim opgezet, de drivingrange-ballen staan klaar.

Het gezellige clubhuis en uitbater Bonheur Horeca staan garant voor smaakvol, warm, Brabants onthaal. Voor iedereen die graag voor een goed doel golft!

De goede doelen waar we dit jaar voor wordt gespeeld laten ook hun hart spreken.

• Zo spelen we onder andere voor meer AED’s in de buurt en
  • voor de stichting “Met je hart”, deze stichting komt op voor eenzaamheid bij ouderen.