Hulp bij zelfstandig inkomen

Rotaryclub Goes-Bevelanden-2Samen eten op een gure, winderige middag in een boerenschuur: Rotaryclub Goes-De Bevelanden versierde, verwarmde en kleedde aan. Alle deelnemers namen hun eigen lunch mee en maakten de tafels extra feestelijk. De opbrengst  gaat naar Stichting Adavoc die hulp biedt aan vrouwen en kinderen die weduwe of wees zijn geworden door de burgeroorlogen in Congo.

Schoolboeken voor weeskinderen

Rotaryclub Goes-Bevelanden-3De stichting schenkt schoolgeld, boeken en ander schoolmateriaal aan weeskinderen zodat zij een opleiding kunnen volgen en verzorgt scholing en bekostigt (plant-)materiaal waarmee de moeders (deels) in de behoefte van het eigen gezin kunnen voorzien. Met de meeropbrengsten van het land kan een zelfstandig inkomen verdiend worden wat weer ten goede komt aan het gezin.

Lees hier meer overop deze website