Muziekkorps blijft

Lokale muziekkorpsen moeten hard aan het werk om te blijven voortbestaan. Rotaryclub Gemert-Beek & Donk-Lieshout ontwikkelde in samenwerking met sponsoren een spel om memory te spelen. Met de opbrengst worden initiatieven bekostigd om jongens en meisjes te interesseren voor muziek.
Een clublid en goede amateurfotograaf zette herkenbare locaties op de foto, een ander clublid met een drukkerij regelde de productie van het spel. Sponsoren konden tegen betaling op diverse manieren hun naam laten vermelden op een kaartje. De spellen worden voor tien euro per stuk verkocht door de jeugdleden van de plaatselijke harmonieën waarvoor de opbrengst bedoeld is. Er is een versie Gemert-Bakel in beeld en een Laarbeek-editie.

rotaryclub-gbdl-hagelkruis rotaryclub-gbdl-latijnse-school rotaryclub-gbdl-molenrotaryclub-gbdl-memoryspel rotaryclub-gbdl-raadhuis

Lees hier meer overop deze website