Op vakantie bij ome Willem

Weinig financiële middelen en toch op vakantie: Rotaryclub Apeldoorn-Noord exploiteert het zespersoons vakantiehuisje ‘Ome Willem’ op Camping de IJsvogel in Voorthuizen. Het huisje biedt het hele jaar door kosteloos vakantieplezier voor mensen die geen middelen hebben om er even tussenuit te gaan. De gemeente Apeldoorn helpt de club om deze mensen te vinden, de clubleden brengen en halen de vakantiegangers en zorgen dat het huisje er prima blijft uitzien.

Lekker spelen en fietsen

Ome Willem wordt geëxploiteerd vanuit de speciaal opgerichte stichting IJsvogel, gefinancierd door een anonieme funder die zich Ome Willem noemt. Daarnaast leveren de diverse fundraisingsprojecten van de club een mooie som op. Op het park zijn vele voorzieningen aanwezig waarvan de gasten kosteloos gebruik kunnen maken. Bovendien ligt het park in een prachtige omgeving en kunnen de mensen gebruikmaken van fietsen om de omgeving te verkennen en te genieten van alle natuurschoon. Na een verblijf van een week worden de vakantiegangers weer door de clubleden opgehaald en naar huis gebracht.

Lees meer overRotary Club Apeldoorn-Noord