Opbouwen

Een hele dag bouwen met veel meer LEGO dan je thuis ooit zult hebben: dat kan op de LEGO-dag die Rotaryclub Winterswijk jaarlijks voor kinderen van vijf tot twaalf jaar organiseert. De opbrengst van de dag is in 2018 bestemd voor buitenspeelgoed voor de plaatselijke AZC-school.

Wie bouwt de mooiste?

Op de LEGO-dag in Theater de Storm in Winterswijk komen zo’n 1500 bezoekers van wie ruim 500 kinderen meedoen aan de snelbouwwedstrijd in de arena. Een deskundige jury beoordeelt de bouwwerken, er zijn mooie prijzen te winnen. Er draait een heuse LEGO-film en er zijn demonstraties met technisch LEGO. Natuurlijk kun je ook de hele dag met de steentjes spelen, voor de allerkleinsten is er een DUPLO-hoek ingericht. Vanaf de bovenverdieping hebben de (groot)ouders goed zicht op de bouwverrichtingen van hun (klein)kind. Aanmelden voor de snelbouwwedstrijd via het Theater.

Lees hier meer overop deze website