Podium voor talent

Muzikanten en dansers strijden al tien jaar lang om de Liever de Liemers Cultuurprijs, georganiseerd door Rotaryclub Zevenaar om talent letterlijk een podium te geven.  Na maanden van voorbereiding schitteren deelnemers voor een steevast uitverkochte zaal. De muziek is zeer divers: van klarinet tot slagwerk, van a capella zang tot snoeiharde metal. De afgelopen editie is de prijs gewonnen door de vier muzikanten van Ashes of Many die, volgens de jury, ‘hun talent het meest wisten te benutten’. Voorafgaand aan hun optreden deelde presentatrice Marlies Claasen oordopjes uit aan het publiek om het ‘metal’ te verzachten. Met deze tiende editie beraamt de club zich op een nieuw project dat minstens zo gedenkwaardig zal worden als de Liever de Liemers Cultuurprijs.

rotaryclub-zevenaar-cultuurprijs rotaryclub-zevenaar-liemers

Lees meer overRotary Club Zevenaar