Schuif maar aan

rotaryclub-amsterdam-landsmeerIn de donkere dagen ná de kerst (en nog eens op twee andere momenten in het jaar) schuiven dertig mensen die nog maar weinig de deur uitkomen, aan bij het Aanschuifdiner georganiseerd door Rotaryclub Amsterdam-Landsmeer in samenwerking met Dienstencentrum Landsmeer. De clubleden bereiden in de keuken van het Dienstencentrum de maaltijd, serveren deze aan de feestelijk gedekte tafels en schenken er uiteraard een drankje bij. Tijdens het diner wordt belangeloos door diverse artiesten opgetreden. Ook het vervoer van en naar het aanschuifdiner wordt door de club verzorgd. Inmiddels wordt het diner mede gesponsord door diverse lokale ondernemers. Behalve gezelligheid bevordert het eten het dorpsgevoel: alle inwoners komen net als de clubleden uit de omgeving.

Lees meer overRotary Club Amsterdam-Landsmeer