Wens voor ander mens

rotaryclub-culemborg-wensboom-1In een enorme houten WensBoom van 4 meter hoog en 1500 kg zwaar, hangen inwoners van Culemborg hun wens voor een ander mens. Rotaryclub Culemborg helpt deze wensen voor mensen te realiseren. Het initiatief wordt actief en enthousiast ondersteund door de gemeente, maatschappelijke organisaties, winkeliers en bedrijven. Voor de realisatie van de tientallen wensen, bij de WensBoom ingeleverd, betrekt Rotary Culemborg maatschappelijk bewuste ondernemers, organisaties, verenigingen, stichtingen en inwoners. Op het afgelopen ‘Verras een Mens Vervul een Wens’-MatchEvent zijn tussen zo’n honderd partijen vooralsnog dertig matches tot stand gekomen die de ingebrachte wens gaan vervullen.

WensBoom brengt alles samen

rotaryclub-culemborg-vogelhuisjes

Klaar om vogelhuisjes te bouwen

De opbrengst van bestaande initiatieven van Rotary Culemborg komen allemaal ten goede aan Wensen voor Mensen, zoals een ander project van de club: het bouwen van vogelhuisjes. De WensBoom zal elk jaar geplaatst worden, zodat het uitgroeit naar een betekenisvol instituut in de lokale samenleving. Een houvast voor mensen die via de normale wegen vastlopen en uitkijken naar de hulp van andere mensen.

Lees hier meer overop deze website