Rotaryclub Purmerend Weidevenne

Feest mee... Dancing for Money

Sta klaar voor een avond vol glitter, glamour en goede doelen én omarm de glorie van de jaren '70 en '80 tijdens een exclusief feest dat je niet wilt missen! Op zaterdag 25 mei 2024 wordt P3 in Purmerend omgetoverd tot het ultieme retrofeest, georganiseerd door de Rotaryclub Purmerend Weidevenne in samenwerking met de samenwerkende Rotaryclubs in de regio Waterland.

De opbrengsten van deze exclusieve avond gaan naar verschillende speciaal geselecteerde goede doelen.

Bestel ons 'Frank & Vrij' bier

Lees het verhaal van de ontwikkeling van een alcoholarm biertje, dat wij opdragen aan ons clublid Frank van Batenburg, die in september 2021 plotseling op 56-jarige leeftijd overleed.

De opbrengsten van dit project doneren wij aan Stichting Hartekind, die als doel heeft de overlevingskansen van kinderen met een hartafwijking te vergroten en kwaliteit van leven te verbeteren.

Met de opbrengsten van Frank & Vrij Bier investeert Stichting Hartekind onder andere in saturatiemeters voor alle eerstelijns verloskundigen om 35 kinderlevens per jaar te redden.

Naar het verhaal en bestellen

Nieuwsberichten

Naar alle nieuwsberichten

Over onze club en over wat wij doen

RC Purmerend-Weidevenne is een jonge Rotaryclub. Onze club heeft zich vanaf de oprichting in 2010 ten doel gesteld het wat verouderde imago van Rotary een nieuw elan te geven. Op basis van huidige maatschappelijke inzichten en persoonlijke situaties genieten wij op eigen wijze van onze huidige en toekomstige Rotary ervaring. Want één ding staat vast: Rotaryclub Purmerend-Weidevenne wil graag binnen de verantwoordelijkheden van het lidmaatschap haar eigen koers varen. Blader eens door de sectie 'Wat wij zoal doen' of door het archief in de sectie 'Nieuwsberichten' op deze website om te zien hoe het er in onze club aan toe gaat!

Lid worden van Rotaryclub Purmerend-Weidevenne?
Neem contact met ons op via het webformulier. We vertellen je dan alles over het lidmaatschap en over wat je verder van Rotary wilt weten.

Rotary geeft je de mogelijkheid om met gelijkgezinden uit je omgeving in contact te komen. Het is inspirerend om met mensen met totaal verschillende beroepen en achtergronden te spreken. Samen zet je je in voor maatschappelijke doelen en dat versterkt de onderlinge band. Wij komen tweewekelijks op dinsdag samen in Grand Café Heel Europa te Purmerend. Als lid zul je wel voldoende tijd in Rotary moeten kunnen en willen steken. Dit geldt voor het bezoeken van de clubbijeenkomsten, het vervullen van functies in bestuur of commissies en voor actieve bijdragen op het gebied van de serviceverlening.

ANBI

De Stichting Community Services Rotaryclub Purmerend-Weidevenne voldoet aan de eisen die verbonden zijn aan de ANBI-status. Voor de publicatie klik hier