Saturday Night Golf Fever / speech Sjaak Lambalk

Sjaak Lambalk (voorzitter clubjaar 2011/2012) | 07/07/2012

Beste allemaal,

De zaterdagnachtkoorts, Night fever, heeft plaats gemaakt voor de zondagsrust. Vanaf afgelopen donderdag hebben wij ons ingezet voor de tweede Golfestafette. Gisteravond hebben wij ons fundraising evenement afgesloten met een schitterend feest, een waarlijk Disco inferno. Het was ontzettend gezellig, de dansvloer was permanent bezet, we hebben de zolen van onze Boogie shoes gedanst. Aan  de kant staan was er niet bij; You should be dancing. If I can't have you, geen probleem, dan maar met iemand anders de dansvloer op. Velen van jullie hadden zich prachtig uitgedost voor het feest. Verschillende dames zagen er More than a woman uit.

Een gezellig feest is een goede afsluiting van een evenement, het is goed voor de saamhorigheid binnen onze club. De banden worden versterkt, de club moet tenslotte Stayin' alive. Het versterkt de betrokkenheid bij de club; How deep is your love.

Gisteravond heb ik namens iedereen een aantal van onze clubleden in het bijzonder bedankt. Carola en Michel voor het onderhouden van de contacten met de stichting Spieren voor Spieren, voor de contacten met de pers. Kees, Tamara en Florian voor de organisatie van het feest. Pieter en Leo voor de activiteiten rondom sponsoring. Maar eigenlijk wil ik iedereen bedanken. Iedereen heeft op zijn eigen wijze een bijdrage geleverd aan dit evenement. Kortom, applaus voor ons allemaal.

Een speciaal woord van dank aan Suzanne. Zij heeft zich wederom ontzettend ingezet voor de Golfestafette. Je kon je bed daar neerzetten, de afgelopen dagen stond je bed ook daar. Gisteravond moest je het bed houden in verband met ziekte. Bijzonder spijtig, maar ontzettend bedankt.

Na het succes van de Golfestafette vorig jaar waren de verwachtingen hoog gespannen, misschien wel te hoog gespannen. Dit jaar moest er extra hard aan getrokken worden. We hadden te maken met concurrentie van andere evenementen. Sowieso was de bereidheid om deel te nemen en/of te sponsoren minder groot dan vorig jaar.

Vanavond worden nog enkele stukken geveild bij RC Purmerend Polderland bij hun evenement i.v.m. 400 jaar Beemster. Pas dan kunnen wij de balans opmaken wat de Golfestafette dit jaar heeft opgeleverd. Jullie worden uiteraard op de hoogte gehouden.

Een in vele opzichten een bewogen week, nu even de rust, graag zie ik jullie allemaal op de afsluitende bijeenkomst op dinsdag 17 juli a.s.