xx

Rotary Club Rotterdam Nieuwe Dag

Verbreed je horizon, kom naar Rotterdam Nieuwe Dag. Wij zijn een Rotaryclub en erg Rotterdams, dat wil zeggen: actief en praktisch. Daarom zijn onze bijeenkomsten ’s ochtends, zodat je daarna weer op tijd op je werk kunt zijn. Een keer per maand hebben we een avondbijeenkomst, zodat er ook ruimte is voor lange gesprekken.

Tot zover het praktische, nu het actieve. Wij zetten ons in voor goede doelen, voornamelijk in Rotterdam. Niet zozeer door geld te geven, want dat is zoooo makkelijk. Wij doen zelf iets.

Handen uit de mouwen. Goed voor de onderlinge band en bijzonder effectief. Daarbij maken we natuurlijk gebruik van de netwerken van onze leden. Ons sociaal kapitaal, dat is goud waard.

Een bijeenkomst bestaat uit een gezamenlijk ontbijt met een presentatie over een boeiend onderwerp. Na afloop nog even discussiëren en dan weer helemaal opgefrist beginnen aan je nieuwe dag.

We zijn ook actief op social media: LinkedIn, Facebook en Instagram.

Lijkt het je wat? Kom gewoon eens kijken, je bent van harte welkom. Mail RotaryRND94@gmail.com