xx

Clubavond

Clubavonden

Webmaster

In principe komen de leden van Rotary Schoonhoven iedere donderdagavond bij elkaar in Belvedere. Natuurlijk kan niet iedereen altijd aanwezig zijn, doorgaans is ruim de helft aanwezig.

Het programma is als volgt:

18:30 inloop met een aperatief/borrel

·

19.00 start de vergadering, onder het genot van een relatief eenvoudige maaltijd.

·

19.30 meestal een externe spreker die vertelt over een maatschappelijk onderwerp. Andere clubavonden worden „gevuld“ door eigen leden met fellowship, beroepspraatje, levensbericht, of clubzaken.

·

20.30 is de bijeenkomst voorbij.

De sprekers variëren erg, en dat inspireert. Van bijen tot een dijkgraaf, van een afstudeeronderzoek tot een integratieproject. Het is van elk wat wils en daarmee verbreed de horizon! Heb je (ook) een goed verhaal dat je onder onze aandacht zou willen brengen, of wil je eens langs komen? Meld je dan gerust via de emailadressen onder contact, dan overleggen we over de mogelijkheden.

Afbeeldingsresultaat voor sprekers