Rotary are people of action!

Rotary-leden delen een unieke passie voor het ondernemen van actie om hun gemeenschappen en de wereld te verbeteren.

Rotary maandthema JUNI
Fellowship

De laatste maand van elk Rotary-jaar is de Rotary Fellowship-maand en het is een passende afsluiting omdat ‘fellowship’ zo’n belangrijk onderdeel is van Rotary. Het woord ‘fellowship’ staat bovenaan de huidige kernwaarden van Rotary. Het is de reden waarom we Rotary-clubs hebben, zodat we samen met andere Rotarians ons goede kunnen doen in de wereld en niet alleen alleen. Voor veel Rotarians draaien de hoogtepunten van hun Rotary-ervaringen meestal rond het doen van projecten met anderen. Het is waarschijnlijk de reden waarom er zoveel Rotary Fellowships zijn ontstaan waar Rotarians van over de hele wereld samen activiteiten kunnen ondernemen die ze leuk vinden. We horen Rotarians vaak zeggen dat ze zich bij Rotary hebben aangesloten om "een verschil te maken", maar dat ze bij Rotary blijven "vanwege de fellowship".

GOUVERNEUR BERT MEIJER HEET U VAN HARTE WELKOM OP DE SITE VAN D1560