27 maart 2024 Rotarycafé
13 maart 2024: Sietske van Oogen "water voor nu en later"
6 maart 2024: Ger Bakker, Autarkisch bouwen op Bonaire
14 februari 2024: Odette Breijinck "De kus in de beeldende kunst".
7 februari 2024: Burgemeester Van der Loo bezoek RC Almere Weerwater
25 november 2023: 25 jarig jubileum RC Almere Weerwater
15 november 2023: Alex Hoeve Stichting Vaarwens
8 november 2023: Jannie Lammers Rotary Vocational
1 november 2023: Stadsecoloog Ton Eggenhuizen

Haringparty 2024

Binnenkort aanmelden voor de Haringparty

Het bestuur van de Haringparty Almere is weer druk in de weer met de organisatie van de editie 2024. Ook dit jaar kunnen we een mooi evenement organiseren, mede dankzij de participatie van de VBA , onze partners Rabobank Almere, restaurant Bakboord en andere sponsoren.

Het vaatje wordt volgens traditie ook weer beschilderd door een Almeerse kunstenaar. Dit keer is Mike Graman (rechts op foto) aan de beurt. Op 1 maart wordt het goede doel 2024 bekend gemaakt. Houdt daarom deze website daarvoor in de gaten.

Save the date: Woensdag 26 juni 2024 Haringparty Almere. Locatie Restaurant Bakboord, Veerkade 10 Almere haven. Je kunt ook vast een kijkje nemen op Haringparty Almere

Rotary ook voor jou

Lid zijn van Rotary is voor velen dé manier om vrienden te maken en maatschappelijk betrokken te zijn. Samen kun je iets doen om de wereld dichtbij of op afstand iets beter te kunnen maken. Lid zijn van Rotary geeft ook warmte en voldoening. Het maakt je rijker aan ideeën en initiatieven om met elkaar het verschil te kunnen maken. In mijn Voorzittersjaar heb ik gekozen voor het thema Veiligheid. Ook in deze moderne tijd is de aandacht voor de veiligheid van elkaar essentieel. Of het nu gaat om de woonomgeving, het verkeer of tijdens ontspanning en recreatie. Pas als je veilig bent kun je ook andere dingen doen. Heb je interesse voor Rotary? Meld je direct aan voor de open club bijeenkomst op woensdag 27 maart 2024. Klik op de button hieronder. We maken graag kennis met je om je alles over Rotary te kunnen vertellen.

Meld je direct aan

.

Interesse in een lidmaatschap van Rotaryclub Almere Weerwater? Bel met ons secretariaat: 06-29624073 of mail carli.werkhoven.1@kpnmail.nl