Rotaryclub Amersfoort-Regio leverde zijn bijdrage aan het Rotary Kinderkamp 2024

Rotaryclub Amersfoort-Regio heeft dit jaar weer bijgedragen aan het Rotary Kinderkamp dat jaarlijks georganiseerd wordt voor kinderen, in de leeftijd van 9 tot en met 11 jaar, die nog nooit met vakantie zijn geweest, bijvoorbeeld als gevolg van financiële nood of door bijzondere gezinsomstandigheden. Het door vrijwilligers gerunde kamp vond dit jaar weer op Schiermonnikoog plaats, van zaterdag 3 tot en met zaterdag 10 augustus.

Gefinancierd vanuit de fondsenwerving voor de goede-doelen-acties zorgde de club voor een onvergetelijke vakantieweek voor twee kinderen. Enkele leden reden ze op 3 augustus heen naar Lauwersoog, vanwaar de boottocht naar Schiermonnikoog begon, en een week later haalden andere leden ze daar weer op, om ze moe, maar voldaan thuis weer af te leveren.

Afbeelding met kleding, hemel, buitenshuis, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving