Geslaagde eerste editie van de Rotary Rally Amersfoort-Regio

Geslaagde eerste editie van de Rotary Rally Amersfoort-Regio brengt ruim € 8.200 op voor het goede doel

We kijken terug op een zeer geslaagde eerste editie van de Rotary Rally Amersfoort-Regio.

Afbeelding met buitenshuis, voertuig, Landvoertuig, boom

Automatisch gegenereerde beschrijving

Maar liefst 43 equipes reden een interactieve autorally in de omgeving van Amersfoort. Door het volgen van de route kwamen zij langs de mooiste en onbekende, pittoreske wegen van de regio.

Na de inschrijving en ontvangst met koffie, volgde de uitleg van het routeboek en het gebruik van de Redrive-app. De eerste deelnemers vertrokken rond half elf. Stiekem was een groot deel van de deelnemers zenuwachtig over wat hen te wachten stond.

Tot aan de lunch reed het gehele gezelschap via Den Treek in de richting van Scherpenzeel en Renswoude, om vervolgens via de smalste wegen langs Leersum, Darthuizen, onder Doorn langs naar de lunchlocatie tussen Austerlitz en Zeist door te rijden.

Bij de heerlijke lunch waren de zenuwen weg en zaten de fanatieke rijders al weer in het routeboek te studeren op het vervolg van de route. Het middaggedeelte van de route bracht de deelnemers in de richting van Cothen, Schalkwijk en Houten.

Terug in Amersfoort werd er tot laat geborreld, gegeten en werden de mooiste verhalen verteld.

Een diavoorstelling van de Rotary Rally Amersfoort-Regio is hier te bekijken en een aftermovie hier.

Trots dat deze eerste editie zo goed is geslaagd en dat er een mooie netto-opbrengst van € 8.282 is opgehaald voor het goede doel van deze sponsorrit, het minderbedeelde Amersfoortse kind.

Afbeelding met buitenshuis, voertuig, Landvoertuig, gras

Automatisch gegenereerde beschrijving

Deelnemers en sponsors bedankt voor jullie bijdrage en hopelijk tot volgend jaar!

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, logo