Voedselbank Kop van Noord (6 apr 2023)

Bedrijf: Voedselbank

Lokatie: Randweg, 1761 LR Anna Paulowna

Vanavond waren we op bezoek bij de Voedselbank Kop van Noord / Anna Paulowna die helpt om armoede te bestrijden. De stichting heeft als motto: "wij verdelen de rest" en dat hebben we van dichtbij kunnen zien en horen. Nico Vlaming gaf ons een presentatie en rondleiding waarbij alle aspecten van de stichting aan bod kwamen. Zo leerden we o.a. over de ontstaansgeschiedenis, hoe de voedselbank aan haar produkten komt en voor wie die produkten nu precies bestemd zijn. Ook leerden we dat een voedselbank aan allerlei regels moet voldoen en dat deze door een heel leger aan vrijwilligers draaiende wordt gehouden. Na een dank woord door voorzitter Dick werd Nico getrakteerd op een mooie bos bloemen. Ook ontving Nico een welverdiende financiele donatie voor de stichting.

#voedselbank #rotary

Vrijblijvend een avond van de Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!