Welkom op de website van Rotaryclub Arnhem-Huissen

Stadswijn Huissen

Welkom op de site van Rotaryclub Arnhem-Huissen

Rotaryclub Arnhem-Huissen

De Rotary Club Arnhem-Huissen heeft op dit moment 24 leden.
Wij zijn opgericht op 11 juni 1982.
De clubbijeenkomsten vinden wekelijks plaats op dinsdagavond vanaf 18.00 uur in:

Herberg de Hoeve
Hoeve 31
6851ER   HUISSEN
Tel: 026-3250760; 0613012840

Dagelijks bestuur
Voorzitter: Jan Tuik
Inkomend voorzitter: vacature
Secretaris: Hans Keus
Penningmeester: Hans Teunissen
IBAN: NL12 ABNA 0586 6110 45

CONTACT: hans.keus@hotmail.com

FACEBOOK: https://www.facebook.com/RotaryArnhemHuissen  @RotaryArnhemHuissen

Bestuursoverdracht

Op 27 juni 2023 heeft de bestuurswissel voor het nieuwe Rotary-jaar 2023 - 2024 plaatsgevonden. Ruud Engelaar heeft de ketting overgedragen aan Jan Tuik.

Wat doet de Rotaryclub Arnhem Huissen?

Ieder lid heeft invloed op de doelen die de club ondersteunt. Leden dragen onderwerpen aan en gezamelijk onderzoeken we wat we daar mee kunnen. Zo'n goed doel heeft betrekking op problematiek die speelt in Arnhem, Huissen, in heel Nederland of zelfs internationaal. Met elkaar besluiten we of we hiermee een bijdrage aan willen leveren en hoe we dat gaan doen. Vaak is dat met raad en daad en soms ook met een financiele bijdrage. Zo continueren we dit jaar de aandacht voor bewegingsarmoede bij jongeren.

Leden van Rotaryclub Arnhem Huissen leveren ook een internationale bijdrage. Een voorbeeld hiervan is onze bijdrage aan een kliniek in Nepal. Deze is inmiddels gerealiseerd  en zal een impact hebben voor het leven van minder-valide Nepalezen.

Om doelen te bereiken is fundraising nodig. Dat doen we met z'n allen en met groot plezier, lees vooral even over de stadsquiz. Voor de club is het belangrijk om steeds te vernieuwen.