Golftoernooi Rotary club Barendrecht brengt 10.000 euro op voor hospice

Afgelopen woensdag 22 mei heeft Rotary club Barendrecht een bijzonder goed bezochte golfmiddag georganiseerd ten behoeve van hospice De Reiziger aan de Voordijk in Barendrecht. Aan het eind van het toernooi kon Jaap van den Berg, namens de Rotaryclub, een cheque overhandigen ter waarde van 10.000 euro aan Bertjo Renzenbrink, de bestuursvoorzitter van het hospice.

Het was voor de derde keer dat dit toernooi werd georganiseerd; in totaal werden twintig flights en zeven clinics verkocht. Het hospice was, bij monde van Bertjo Renzenbrink, erg blij met het resultaat en hij bedankte de club dan ook voor zijn inspanningen.

Na afloop was er een buffet en natuurlijk een prijsuitreiking, voor onder meer degenen die hun golfbal het verst geslagen hadden, dan wel het dichtst bij een hole. Ook het winnende team kreeg een wisselbeker en een persoonlijk geschenk.

Rotary club Barendrecht bestaat vijfentwintig jaar en heeft ruim twintig leden uit uiteenlopende beroepsgroepen. De leden hebben zich ten doel gesteld projecten te realiseren die de (lokale) gemeenschap dienen, in het bijzonder mensen die zich in een kwetsbare positie bevinden.

De club was betrokken bij de oprichting van het hospice, maar ondersteunt ook andere lokale initiatieven.

Wilt u ook meer betekenen voor uw omgeving en heeft u belangstelling voor Rotary?
Maak dan kennis met deze club. Kijk eens op www.rotary.nl/barendrecht

Voor meer informatie over het hospice: www.hospicedereiziger.com.

29 mei 2024

Bertjo Renzenbrink (Hospice) ontvangt de cheque uit handen van Jaap van der Berg (Rotary).