Doe mee aan de midzomerochtendwandeling van- Rotaryclub Bathmen-de Schipbeek

Doe mee aan de Midzomerochtendwandeling van Rotaryclub Bathmen de Schipbeek

RC Bathmen de Schipbeek organiseert op zaterdagochtend 22 juni een wandeltocht op de Holterberg. We willen graag iedereen, streekgenoten en toeristen, laten genieten van de zonsopgang rond Midzomer. Wandelaars kunnen kiezen tussen een route van 4 of 8 kilometer.

Tijdens de wandeling krijgen de wandelaars informatie over de Holterberg, een bijzonder stukje van ons land. Voor kinderen is er een activiteit onderweg.

Na de wandeling wacht een lekker buitenontbijt op alle vroege vogels.

We wandelen voor de Stichting IT4Kids, een stichting die zich inzet om het voor alle kinderen mogelijk te maken om te sporten.

Wat?

-          Je doet mee aan een wandeling van 4 of 8 km. Je volgt een aangegeven route.

-          Onderweg is er een verteller.

-          Er is onderweg een activiteit voor kinderen (plm. 6-12 jaar)

-          Na de wandeling wacht een lekker ontbijt op je

Waar? We wandelen op de Holterberg. We starten vanaf het Recreatieterrein Holten aan de Holterbergweg. Parkeren is daar gratis en er zijn toiletten.

Wanneer? Zaterdagochtend 22 juni, starten tussen 5.15 en 5.45 uur.

Wat kost het? Kinderen tot 12 jaar kunnen gratis meedoen, mits ze begeleid worden door minstens één betalende volwassene.   Voor alle andere deelnemers bedragen de kosten voor deelname € 15,00 (inclusief ontbijt met koffie en thee)

Waar draag ik aan bij? We wandelen voor de Stichting IT4Kids. Deze stichting zet zich in voor kinderen voor wie sporten niet vanzelfsprekend is als gevolg van financiële of fysieke uitdagingen.     In Nederland groeit 1 op de 8 kinderen op in een gezin dat moet rondkomen van het bestaansminimum, in de grote steden is dat zelfs 1 op de 4!

Van de 109.000 kinderen met een fysieke beperking, geeft 70% aan eenzaam te zijn. Stichting IT4Kids wil het voor alle kinderen mogelijk maken om te sporten.

Meer informatie over deze stichting: https://www.it4kids.com/over-ons/

Hoe kan ik me aanmelden voor de wandeling?

Stuur een mail naar wandeling@rcbathmen.nl