Fietsevenement 'Muziek voor ieder Kind' wegens omstandigheden afgelast

Helaas hebben we het fietsevenement, dat gepland stond op zaterdag 7 september moeten afgelasten. Wegens omstandigheden bleven er slechts 2 muzikale locaties over en dat vonden wij te weinig om er een mooi evenement van te maken.

Het goede nieuws is dat we deze activiteit later dit jaar zeker alsnog gaan organiseren, want een fietstocht voor jong en oud om geld in te zamelen voor het project ‘Muziek voor ieder Kind’, blijft toch het belangrijke met het aangename combineren.

Met dit goede doel willen we muzieklessen bereikbaar te maken voor alle jeugd in Midden-Drenthe. Daarnaast is het een goede gelegenheid om kennis te maken met de verschillende muziekverenigingen op verschillende locaties in Beilen.

We laten het dus zeker weten als de nieuwe datum vaststaat. Fietsen jullie gewoon een volgende keer mee voor een goed doel: ‘Muziek voor ieder Kind’.