xx

Bollen "End Polio Now" bij Titus Brandsma

Dit jaar werd de keuze gemaakt om de tulpenbollen te planten bij het monument van de op 15 mei j.l. Heiligverklaarde Titus Brandsma (hoek Professor Doctor Titus Brandsmalaan/Secretaris Haitsmalaan). Met vereende krachten zijn de circa 600 gedoneerde tulpenbollen rondom het monument geplant. Komend voorjaar zal het monument van de heilige Titus omringd zijn met rood en geel.

Rotary leden planten tulpen 'End Polio Now' actie bij Titus Brandsma monument

Rotary Club Bolsward doet al vele jaren mee met de actie 'End polio now'.Met de verkoop van de speciale geel-rode 'End polio now' tulpenbollen, wordt er geld ingezameld om de ziekte Polio (kinderverlamming) in de wereld te bestrijden.

Inmiddels staan de tuinen van de leden van onze clubleden en families vol met de roodgele 'End polio now' tulpen. Reden te meer om ook in onze gemeenschap meer zichtbaarheid aan de wereldwijde actie om polio de wereld uit te helpen te geven.

Twee jaar geleden heeft de Rotary Club Bolsward daarom de door onze clubleden gedoneerde tulpenbollen bij het 4 en 5 mei monument aan het Marnezijl in Bolsward geplant.

Dit jaar werd de keuze gemaakt om de tulpenbollen te planten bij het monument van de op 15 mei j.l. Heiligverklaarde
Titus Brandsma (hoek Professor Doctor Titus Brandsmalaan/Secretaris Haitsmalaan). Met vereende krachten zijn de circa 600 gedoneerde tulpenbollen rondom het monument geplant. Komend voorjaar zal het monument van de heilige Titus omringd zijn met rood en geel.