Nous
50 jaar vriendschap met RC Wesel-Dinslaken
Samen aan tafel

Rotaryclub Bussum 48 leden

In actie voor goede doel

Rotaryclub Bussum in actie voor goede doelen en voor de lokale gemeenschap! Zie onze "Nieuws & Activiteiten" pagina.

Hockey voor India

Volg ons ook op Facebook

Onze voorzitter 2024-2025

Ruud Teeuwen

Luisteren is niet altijd makkelijk, maar wat zou het mooi zijn als in plaats van alleen maar roepen men ook eens wat meer zou luisteren. Luisteren naar een collega met een andere visie, luisteren naar een scheidsrechter die iets anders gezien heeft, luisteren naar iemand met een andere politieke mening en hem of haar daarna vriendelijk een hand te geven. Luisteren naar een docent die echt het beste met je kind voor heeft na een teleurstellend schooladvies. Misschien vind je het helemaal niks dat mensen nog naar de Kerk gaan en in God geloven, maar luister eens naar zijn of haar motivatie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, en je mag er zeker over discussiëren, maar vergeet vooral niet tijdens de discussie te luisteren.

Het jaarthema van mijn voorzittersjaar 2024-2025 zal dan ook zijn:

Luister eens naar elkaar!
Want wie praat die zaait, maar wie luistert oogst (Pythagoras)

ROTARY APP

Naast ons site maken we bij Rotary ook gebruik van een App om bijvoorbeeld activiteiten te plannen, info over clubgenoten en nieuws met elkaar te delen, e.d.

In de app bestaat het menu uit 5 items:

Je home-pagina met de eerstkomende meeting en het meest actuele nieuws van je club, district en landelijk.

Een zoekfunctie, die echt super makkelijk is en snel. Alle info van rotary.nl is vindbaar geworden. Als je iets niet kan vinden kan je direct een helpdesk verzoek maken.

Activiteiten: Daar staan alle komende meetings. Naast het aan afmelden kan je ook zien wie er komen en wie niet.

In Mijn profiel kan je je gegevens aanpassen

In Mijn club zie je club info en je bestuur en leden.

Lees verder de installatietoelichting (inloggen noodzakelijk!)

INSTALLATIE INSTRUCTIES

Rotary Club BUSSUM 2024/2025 Thema: Luister eens naar elkaar!