© 2024 Rotary in Nederland.
Alle rechten voorbehouden.

Gezocht: ondersteuners voor het Rotary Service Center

Het Rotary Service Center

Het succes van ons Rotary Service Center wordt vooral bepaald door de medewerking van zoveel mogelijk Rotarians. Het kost u dan hooguit een uur per maand om enkele vragen te beantwoorden. Nuttig én leuk: als ondersteuner ‘ontmoet’ u steeds andere Rotarians

Voor wie: clubwebmaster, clubsecretaris, AG en elke Rotarian met kennis van Webhare, LeAd en/of Rotary algemeen.

Hoe: u geeft aan op welk Rotary-gebied u vragen wilt beantwoorden, op welke tijden u beschikbaar bent en of u gebeld, gemaild of beide wilt worden. Wanneer u gebeld wordt, krijgt u via een keuzemenu altijd de mogelijkheid wel of niet de oproep te beantwoorden. Bent u niet in de gelegenheid, dan wordt de oproep doorgeschakeld naar de volgende ondersteuner.

Zo werkt het: u wordt gebeld of ontvangt een email en beantwoordt de vraag. Op de portal support.rotary.nl (optie ‘Ticket’) wordt direct een ticket aangemaakt met de gegevens van de Rotarian zodat u weet met wie u contact heeft. In het ticket geeft u vervolgens aan welke vraag er gesteld is, welke oplossing er is gegeven en de status van de oproep.

Aanmelden: via http://support.rotary.nl Geef uw voorkeuren op tijdens het aanmelden. Deze voorkeuren kunt u altijd weer aanpassen. Na goedkeuring van de portalbeheerders wordt uw account geactiveerd en kunt u gebeld en/of gemaild worden door Rotarians met vragen.

Vragen? Stuur een email naar Rob Hulsebos r.hulsebos@remote.nl

(Rotary in Nederland, bestuurslid ICT) of bel 06-53237275