Rotary are people of action!

Rotary-leden delen een unieke passie voor het ondernemen van actie om hun gemeenschappen en de wereld te verbeteren.

Rotary maandthema JULI
Gezondheid van moeders en kinderen

Ondersteun initiatieven die gezondheidszorg beschikbaar maken voor moeders en kinderen, zodat ze langer kunnen leven, sterker kunnen worden en een betere toekomst kunnen hebben. Rotary maakt hoogwaardige gezondheidszorg beschikbaar voor kwetsbare moeders en kinderen, zodat zij langer kunnen leven en sterker kunnen worden. We breiden de toegang tot kwaliteitszorg uit, zodat moeders en kinderen overal dezelfde kansen kunnen hebben op een gezonde toekomst. Jaarlijks sterven naar schatting 5,9 miljoen kinderen onder de vijf jaar als gevolg van ondervoeding, ontoereikende gezondheidszorg en slechte sanitaire voorzieningen.
Dit alles kan worden voorkomen.

GOUVERNEUR MICHAEL KORS HEET U VAN HARTE WELKOM OP DE SITE VAN D1560