Welkom tijdens de 4-daagse van Nijmegen

Tijdens de 4daagse van Nijmegen ben je elke dag welkom om even op adem te komen en oude of nieuwe vrienden te ontmoeten op een van de vijf Rotary Rustplaatsen. Op bijgaande kaartjes zie je de locaties waar je welkom bent.

Rotaryvaantjes
Om impact te maken is het belangrijk om goed zichtbaar te zijn tussen de tienduizenden lopers. Daarom zijn er Rotaryvaantjes gemaakt, die je op je rugzak of heuptas kunt bevestigen. Op zondag 14 juli van 13.00-17.00 uur en maandag 15 juli van 10.00-17.00 uur kun je zo’n gratis vaantje ophalen op zo’n twintig meter van de Wedren, op de stoep voor REGUS aan de Prins Bernardstraat 1 in Nijmegen.

Rotary Rustplaatsen tijdens de 4Daagse 2024

Dinsdag 16 juli: ELST
Vanaf 08.00 uur, Bij Makelaardij Jansen, Valburgseweg 2, Elst.
Ontbijt met Rotaryclub Elst Over-Betuwe.

Woensdag 17 juli: WIJCHEN
Vanaf 09.00 uur, Kasteellaan 84, Wijchen.
Koffie en meer bij Rotaryclub Wijchen Beuningen Tweestromenland.

Donderdag 18 juli: GROESBEEK
Vanaf 11.00 uur, Pannenstraat 1 (naast katholieke kerk), Groesbeek.
Ontvangst door Rotaryclubs Nijmegen-Zuid en Nijmegen-Stad en Land.

Vrijdag 19 juli: CUYK
Vanaf 10.00 uur, Bij Nèjbox Cuijk, Bontsche Veld, Cuijk.
Rotaryclub Cuyk ontvangt wandelaars van de 40- en 50 km.-route op de hoek van de Beerseweg en Bontsestraat in Cuijk, waar de routes bij elkaar komen.

Vrijdag 19 juli: MALDEN
Vanaf 11.00 uur, naast Jacobs Thuis & Interieur, Sluisweg 4, Malden.
Rotaryclub Nijmegen en Rotaryclub Rijk van Nijmegen ontvangen bij het begin van de Via Gladiola.