De Rotary Rally 2024

Op zondag 29 september 2024 organiseert Rotary Club Brummen-Engelenburg een rally langs kastelen en landgoederen in de Achterhoek en Veluwezoom.

Deze rally georganiseerd door RC Brummen-Engelenburg heeft tot doel geld op te halen voor de Make a Wish Foundation. Deze foundation probeert bij zo’n 600 kinderen elk jaar in deze onzekere tijd een onvergetelijk moment te creëren. Een moment waar energie uit voortkomt; energie die nodig is om verder te kunnen.

“Stel je eens voor…

Je eigen dochter, je eigen kleindochter, nichtje of buurmeisje van 10 jaar jong krijgt opeens te horen dat ze een agressieve hersentumor heeft. Niets is meer zeker en de toekomst al helemaal niet meer. Je wereld stort in.
Dit gebeurde in de familie bij één van de leden van onze club.

Help ons door sponsor te worden en/of mee te doen aan onze Rally. Al voor € 125,- kun je een sponsor zijn.

Het kost zo’n € 2500,- om een wens in vervulling te laten gaan. Als club hebben we tot doel gesteld zeker 2 wensen voor onze rekening te nemen. Laten we samen het mogelijk maken dat nog meer kinderen een onvergetelijke dag gaan krijgen.

Want stel je eens voor…!”

Door het volgen van de route rijdt u over mooie, onbekende en pittoreske wegen door prachtige gebieden. U kunt deelnemen aan deze tourrit met elk type auto. De rally is geen wedstrijd, vindt plaats op de openbare weg en is circa 200 kilometer lang.

Meer informatie over deze stichting leest u hier.

Interesse om mee te rijden? Meld u hier aan.

Graag tot ziens op zondag 29 september 2024.

Geen mogelijkheid om mee te doen maar u wilt toch doneren....dat kan. KLIK HIER