Inschrijving RLI training clubjaar 2024/2025

Het Rotary Leerinstituut (RLI) verzorgt trainingen en cursussen voor ervaren en beginnende Rotarians. Met deze trainingen en cursussen vergroot je je kennis over Rotary en krijgt je lidmaatschap nog meer inhoud.

RLI training

Je kunt je nu inschrijven voor de RLI training die vanaf september 2024 wordt georganiseerd.

De interactieve RLI training is met name bedoeld voor inkomend-voorzitters en andere inkomend bestuursleden. De training bestaat uit een deel digitale zelfstudie en twee live meetings waarbij de deelnemers aan de hand van Rotary thema’s met elkaar aan de slag gaan. De training wordt begeleid door gecertificeerde trainers.  ‘Bee in the Garden’ in Klarenbeek is de inspirerende locatie waar de training wordt gegeven. Meer informatie over de training: Wat leer ik?

Inschrijving

Vanaf september 2024 tot februari 2025 is de training in district 1560 vier keer geprogrammeerd. Ben jij dit clubjaar inkomend voorzitter of inkomend bestuurslid, schrijf je dan nu in voor één van de trainingssessies! Wacht niet te lang, want vol is vol! Inschrijven doe je zo: RLI training D1560

Alvast veel plezier!

Voor het complete aanbod van RLI ga je naar www.rotary-rli.nl.

District Communicatie Commissie (DCC)