xx

The magic of Rotary

The Magic of Rotary

Het jaarthema ‘The Magic of Rotary’ slaat op al het moois dat Rotary voortbrengt, maar ook op het mooie dat eenieder uit Rotary kan halen.Een (tweede) motto is ‘Simply Irresistible’; dat slaat op ons allemaal. Wij zijn allemaal ‘simply irresistible’. Want zonder ons geen Rotary en zonder Rotary niet al die fantastische vriendschappen en projecten.

Nieuwe inzichten, nieuwe mogelijkheden; in een woord: MARKETING.
Maak onze projecten zichtbaar voor de buitenwereld. Haal bij iedere clubactie de pers erbij.
Hoe meer in de pers, hoe meer externe bekendheid. En hoe meer externe bekendheid, hoe meer het mensen zal aanspreken om lid te willen worden van onze prachtige organisatie.

De zeven Districten zijn er om de clubs te faciliteren. Dit handboek geeft inzicht in de Rotary organisatie: Rotary International, The Rotary Foundation, het District en de Clubs; wat we willen bereiken en hoe we ten dienste kunnen zijn. Het handboek is dan ook een bron van informatie voor Rotarians, Rotaracters en Interacters, maar ook voor iedereen die geïnteresseerd is in Rotary. Daarbij is het zeker voor de inkomend voorzitters een goede leidraad om zich voor

te bereiden op hun voorzittersjaar en zich te verdiepen in de mogelijkheden die Rotary biedt voor hun persoonlijke ontwikkeling.