xx

.

De rol, ook wel charter, voor de Districts Communicatie Commissie, DCC is gericht op ondersteuning van alle clubs in het district. Daarbij is gevraagd- / ongevraagd advies mogelijk. Meer weten? klik HIER.

Hoe doen we dat?

Onder andere door het ondersteunen van clubs binnen het district bij:

- Pr en communicatie o.a met de online toolbox

- Strategisch, tactisch en operationeel advies op aanvraag en bij crisis

- Opleiding communicatie verantwoordelijken van de club dmv trainingsdagen voor o.a. inkomend voorzitter / ‘communicatie fellow’ / assistent-gouverneurs.

De toolbox

Het handboek 2024-2025...

De negen Districten zijn er om de clubs te faciliteren. Dit handboek geeft inzicht in de Rotary organisatie: Rotary International, The Rotary Foundation, het District en de Clubs; wat we willen bereiken en hoe we ten dienste kunnen zijn. Het handboek is dan ook een bron van informatie voor Rotarians, Rotaracters en Interacters, maar ook voor iedereen die geïnteresseerd is in Rotary.

Daarbij is het zeker voor de inkomend voorzitters een goede leidraad om zich voor te bereiden op hun voorzittersjaar en zich te verdiepen in de mogelijkheden die Rotary biedt voor hun persoonlijke ontwikkeling.

Het handboek.

HOMEHOME