Nieuws uit ons district

• Regionieuws: Ons district heeft negen regio’s en elke regio heeft een AG (Area Governor). Wij verwelkomen Véronique Lindenburg als nieuwe AG voor de regio Utrecht Stad. We hebben op dit moment 8 AG’s voor de 9 regio’s. Een van de AG’s heeft nog 2 regio’s. Op de website staat alle informatie: https://www.rotary.nl/d1570/over/Regioos/
  • RLI-trainingen: Ben je een ervaren Rotarian in je club? Wil je nog meer plezier hebben van je lidmaatschap, je effectiever inzetten voor jouw eigen club? En meer gebruik maken van de mogelijkheden van onze wereldwijde organisatie? Dan kan dit iets voor jou zijn: meld je aan voor de verdiepende training van het Rotary Leerinstituut (RLI) onder het motto ‘Meer kennis, meer Rotary’ via www.rotary-rli.nl of rechtstreeks bij clasine.scheepers@gmail.com De eerstvolgende training begint maandag 14 oktober a.s.
  • District Assembly: de algemene ledenvergadering: Graag nodigen wij jullie uit voor de eerste District Assembly van het Rotaryjaar 2024-2025. Deze vindt plaats op 19 oktober aanstaande bij Van der Valk, De Holle Bilt 1 in De Bilt.
    • Inloop met koffie en thee en registratie: 09.30 – 10.00 uur
    • District Assembly: 10.00 – 12.00 uur
  • World Polio Day: Op 24 oktober is het World Polio Day. Voor meer informatie kijk vooral even hier end_polio_now