WieWatWaar

Wij zijn er voor jou (Wie Wat Waar)

District commissies

De lijst van alle commissies staat op de website met de contactgegevens. Nodig ze vooral uit om bij je club een keer een presentatie te geven.  Klik HIER om de startpagina voor de details te bezoeken.

District Gouverneur

Wij gaan eind oktober starten met de zoektocht naar een Gouverneur voor het Rotaryjaar 2027-2028. Laat je gedachten hier eens over gaan. Wie weet is het iets voor jou of ken jij iemand die je hiervoor geschikt vindt? Houd de website en LEAD in de gaten.

PHF, Paul Harris Fellowship

Wil je iemand, die zich bijvoorbeeld binnen of buiten je Rotaryclub zeer verdienstelijk heeft gemaakt, bedanken met een Paul Harris Fellowship? Kijk dan vooral op onze districts-site. Op www.rotary.org kun je nog veel meer informatie vinden. Voor meer informatie over de Paul Harris Society kun je mailen met: lucien.g.a.krapels.schram@gmail.com

Clubbezoek

En tenslotte ben ik er ook voor jullie. Vind je het leuk als ik een keer bij een mooi event of een bijzondere clubavond aansluit laat het de AG of mij vooral weten. Het mag ook in combinatie met andere clubs uiteraard. En dan wil ik best kort (!) iets vertellen maar ik wil niet op het programma staan als ‘Gouverneursbezoek’ want de ervaring leert al jaren dat de opkomst dan vaak heel erg laag is en dat is jammer van al onze (schaarse) tijd. Ik heb inmiddels al veel mooie uitnodigingen mogen ontvangen dus dat is heel erg leuk.