Wist je dat?

• Op de spectaculair vernieuwde website www.rotary.org kun je een schat aan informatie vinden over wat Rotary je te bieden heeft om nóg meer plezier te beleven aan je lidmaatschap. Je vindt er, vooral in het Learning Center, talloze cursussen en trainingen voor je eigen ontwikkeling. Youtube-filmpjes over spreken in het openbaar, motivatietechnieken, handige tips voor je rol als projectleider, logo’s, persberichten, projectinformatie: het is er allemaal, en nog veel meer. Maar…..slechts één derde van onze leden heeft op dit moment een account aangemaakt op www.rotary.org Dat kan toch niet? Je mist zo ontzettend veel als je niet ingelogd bent op deze site. En het is maar even werk om een account aan te maken. Maak dus snel je account aan en kijk ook eens op ONS LEARNING CENTER (rotary.nl) voor meer informatie over het Learning Center.
  • Op 30 november is er weer een seminar over de Rotary Foundation. Hier leer je dat een jaarlijkse bijdrage op termijn veel oplevert voor jouw club dankzij een gehanteerde multiplier.
  • De Vocational Commissie gaat een Dilemmaspel bij Rotaryleden onder de aandacht brengen. Contact Elske vd Fliert voor meer informatie. evdfliert@outlook.com
  • Op 4 oktober vindt er een prachtige afsluiting plaats van de Elephant Parade in het kader van het 600-jarig bestaan van Hilversum. Top georganiseerd door RC Hilversum International in samenwerking met Nicole des Bouvrie. Voor kaarten: https://www.livehilversum.com/nl/uitagenda/728396087/50-tinten-grijs-elephant-parade