Tips

• Sprekerspoule: Zoek je nog een leuke spreker voor een clubavond: kijk bij de Sprekerspoule
  •  Audit clubwebsites: Studenten van de TU Delft hebben alle clubwebsites van ons District bekeken. De clubwebsites werden ‘gecheckt’ op een aantal criteria:
    • Staan de introductie en de vereiste informatie logisch vermeld?
    • Is de structuur handig en is de website visueel aantrekkelijk?
    • Staan er inspirerende en relevante clubactiviteiten vermeld?
    • En niet onbelangrijk: kan ik mijn interesse voor de club ergens kwijt?
  • De resultaten gaan we binnenkomt met elke club delen en samen gaan we aan de slag om de website, waar nodig, actueel en ‘magisch’ te maken want The Magic of Rotary is het internationale thema dat ik ook graag wil uitdragen.
  • Kennisbank: er zijn vier redenen voor geïnteresseerden om lid van Rotary te worden:
    • De grote diversiteit in alle categorieën
    • Zij willen leren en gebruik maken van ons netwerk en de mentoren
    • Zij willen bijdragen aan relevante serviceprojecten
    • Zij kijken uit naar plezier in een vertrouwde omgeving
  • Een bijdrage aanvragen voor een project in je club? Kijk eens bij de Teenstra Foundation via www.teenstrafoundation.com/aanvragen