Hoe zullen volgende generaties hun idealen verwezenlijken

HET DRAAIT OM IDEALEN

Hoe zullen volgende generaties hun idealen verwezenlijken? En welke idealen zullen dat zijn?

Dat zijn de vragen op de Districtsconferentie van 25 mei 2013!

Actief in gesprek met elkaar en met dwarse denkers van verschillende generaties

Geen doorsnee Discon, maar actief meepraten. Op het puntje van de stoel bij Goos Eilander (Trendbox), Micha de Winter (UU) en Paul Schnabel (SCP).

Luisteren naar en praten met een nieuwe lichting idealisten

Breakout sessions met een nieuwe generatie idealisten w.o. Daan Weddepohl (Peerby), Anna Noyons en leden van Rotaract en Hope XXL. En met “The New Generations Rotary Take Over” - een jongerenwedstrijd over video’s met idealen.

Neem de nieuwe generatie mee

Een special request aan de clubleden: neem per club een interessant lid van de new generation (nu 18-30 jaar) mee, zodat we niet alleen óver, maar ook mét deze groep praten!

Unieke locatie en swingend programma!

Het historische Academiegebouw in de binnenstad van Utrecht, dé plek om het echt ergens over te hebben! Niet alleen in gesprek, maar ook door muziek en vertier allemaal even uit de comfortzone.

Twee organiserende clubs

De districtswerkconferentie ‘Het draait om idealen‘ wordt georganiseerd door Rotary Club Maarssen-Breukelen en de 90-jarige Rotary Club Utrecht.

Opbrengst

Naast de inhoudelijke opbrengst komen de financiële baten van de bijeenkomst ten goede aan het project Shelterbox (www.shelterbox.nl).