Uitnodiging Waterseminar D1570 op donderdag 23-04-2015

Beste Rotarian,

Hierbij nodigt het WaterplatformD1570 u uit voor deelname aan het seminar, dat in het teken staat van “Kennis delen – Samen bereik je meer”. Wij denken dat wij er in zijn geslaagd een interessant programma met prima sprekers neer te zetten waarbij ook tijd is ingeruimd voor discussie. Kortheidshalve verwijs ik u naar het bijvoegde programma (pdf).

Bereikbaarheid

Zie de beschrijving bij het programma. Wereld Waternet is gevestigd in het pand van Waternet.

Parkeren

Er kan slechts zeer beperkt gebruik gemaakt worden van de parkeergarage onder het gebouw van Waternet. Bij de Gamma (hoek S111 met Spaklerweg achter de McDonald’s), op 2 minuten lopen van Waternet, is voldoende parkeergelegenheid. Zie de schets achter de bereikbaarheidsgegevens.

Garderobe

Bij de ontvangst is een bewaakte garderobe. Aldaar ontvangt u ook een badge. Gelieve deze na afloop weer in te leveren.

Aankomst na aanvang van het seminar

Indien u onverhoopt na het aanvangstijdstip aankomt, kunt u contact opnemen met mevr. Marit Jekkers, gastvrouw van het waterseminar. Zij is bereikbaar via GSM-nummer: 06-129 936 23 en zal u dan verder helpen.

Inschrijven

U wordt verzocht uw deelname uiterlijk 16 april a.s. kenbaar te maken bij Theo van ’t Klooster (theo@landscapestudio.nl) onder vermelding van:

1.

Uw naam;

2.

Naam Rotaryclub;

3.

Of u per auto of openbaar vervoer komt dan wel carpoolt met iemand anders;

4.

Uw eventuele dieetwensen t.b.v. het buffet voorafgaand aan het seminar.

Diegenen die naar aanleiding van de vooraankondiging al hebben laten weten deel te zullen nemen worden verzocht dit toch nog even te bevestigen naar Theo van ’t Klooster (één en ander voornamelijk vanwege de benodigde catering).

In WASH geïnteresseerden zijn als introducé van harte welkom.

Met vriendelijke groet,

Albert Struijk