ROTARY WATERSEMINAR 14 april 2016

UITNODIGING

Thema: Duurzaamheid bij waterprojecten
Locatie: Wereld Waternet, Korte Ouderkerkerdijk 7, Amsterdam17.30

Hierbij nodig ik jullie en eventuele collega’s uit voor het jaarlijkse Waterseminar, georganiseerd door het Waterplatform van district Midden Nederland (D1570) van Rotary International.

Het waterseminar is gericht op uitwisseling van ervaringen met sponsoracties en het organiseren van waterprojecten in ontwikkelingslanden.
We streven daarbij allemaal naar duurzaamheid, maar maken ons daar tegelijkertijd zorgen over. Daarom is duurzaamheid als thema voor dit seminar gekozen.

Evenals vorig jaar zijn we te gast bij “Wereld Waternet”, Korte Ouderkerkerdijk 7 in Amsterdam.

Wij hebben een inleidend programma met een inloop, een warme maaltijd en sprekers. Daarna komt u als deelnemer in actie. Je kunt jouw waterproject presenteren met een door jou geformuleerde stelling, waarin is verwoord waarom je dit project duurzaam acht. Over deze stellingen gaan we vervolgens in debat in een “Lagerhuis”- opstelling. Een jury wijst als uitkomst hiervan een winnend project aan, waarvoor een prijs zal worden uitgereikt.

Het belooft dus een boeiende en leerzame bijeenkomt te worden.

Je kunt je als deelnemer aanmelden op mijn mailadres g.verweij3@kpnplanet.nl

Graag ontvang ik ook een bijdrage van jou voor het debat, door aanmelding van een waterproject met een stelling over duurzaamheid en een toelichting.
Ik ontvang je reactie graag uiterlijk 25 maart a.s. Na aanmelding stuur ik je een routebeschrijving.

Omdat wij van ons budget een zo groot mogelijk deel aan goede doelen willen besteden, vraag ik je een kleine bijdrage in de kosten. Wil je bij binnenkomst een biljet van €10 doneren voor de kosten van de warme maaltijd?
Hieronder staat het programmaoverzicht.

Hartelijke groet,

Gerrit Verweij,
Voorzitter Waterplatform Rotary district Midden-Nederland (D1570).

PROGRAMMA WATERSEMINAR

17.00 - 17.30: Inloop in restaurant ; ‘meet & greet’