Workshop voor ledencommissarissen 2011

Workshop voor ledencommissarissen

De DLC 1570 (Districtsledencommissie) houdt 17 mei van 20.00 tot 22.00 uur een workshop rond het thema “Effectief leden werven”. Voor veel clubs is het geen eenvoudige opgave het ledental op peil te houden. Tijdens de workshop, die op de innovatieve locatie van ProtoSpace in Utrecht wordt gehouden, zullen handvatten worden aangereikt om dit probleem aan te pakken. Deze workshop is met bedoeld voor de voorzitters van ledencommissies en/of classificatiescommissies.

In de pauze kan het lab worden bezocht, waar recent de eerste betaalbare 3D replicators zijn ontworpen. Deze bijzondere apparaten zijn op deze avond ook draaiend te zien.

ProtoSpace, ook wel FabLab Utrecht genoemd, is gevestigd aan de Nijverheidsweg 16 b in Utrecht. Parkeren op eigen terrein is mogelijk. Aanmelding vooraf via info@protospace.nl onder opgave van het aantal personen wordt zeer op prijs gesteld.

DLC 1570 - Rob Klerkx, Pieter Schut, Mathijs Bakker, Wouter Pijzel