Workshop Nieuwe Leden - 30 oktober 2014

Workshop Nieuwe Leden

In toenemende mate ervaren Rotary Clubs problemen om nieuwe Rotarians te vinden en te behouden.

De nieuwe generatie van veertigers hebben vele interesses en prioriteiten en tussen deze uitdagingen meldt jouw Rotary Club zich voor een wekelijkse en jarenlange aandacht.

Dat valt voor de meeste Rotary Clubs dan ook niet mee, afgezien van incidentele successen op het wervingsfront.

Tijdens deze workshop willen wij vooral van elkaar leren hoe wij leden op een creatieve manier werven en vooral behouden.

En vanzelfsprekend zal de District Leden Commissie de nodige informatie verstrekken over nieuwe lidmaatschapsvormen en CRM bindingsstrategieën. Wij zien jouw aanwezigheid graag op 30 oktober om 20:00 uur bij Protospace, Nijverheidsweg 16 te Utrecht graag tegemoet!