Uitnodiging Waterplatform 2012

Uitnodiging Seminar Waterplatform D1570

Woensdag 21 maart 2012

Seminar Waterplatform D1570

“D1570 RC’s stoppen hun energie in water”

Hotel De Witte Bergen, Rijksweg 2, Eemnes

Beste Rotary vrienden en vriendinnen,

Sinds onze sessies in Houten en IJsselstein van vorig jaar is het enthousiasme sterk gegroeid voor het duurzaam ter beschikking krijgen van schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen voor die al die mensen, die het nog steeds zonder moeten doen.

Het Waterplatform D1570 wil dat enthousiasme nòg meer ondersteunen en wel met een interactief seminar, een makel- en schakelmarkt. Daar krijgt u de kans om medestanders voor uw lopende en voorgenomen projecten te winnen en als u nog een concreet project heeft, daarvoor ideeën op te doen of om aan te haken bij anderen.

Wij nodigen u van harte uit om deel te nemen aan dit seminar op 21 maart a.s., één dag voor de Wereld Waterdag.

Wij hebben Sjef Ernes, directeur van Aqua for All, bereid gevonden voor een keynote speech. Na een aantal (zeer) korte inleidingen gaan wij met elkaar aan slag om concrete invulling te geven aan onze plannen, commitment te verwerven en om keuzes en afspraken te maken.

Deelname aan dit seminar is gratis, maar we verwachten van alle deelnemers een actieve inbreng, waarvan de opbrengst weer goed is voor ons allen.

Binnenlopen op de makel- en schakelmarkt kan al om 19:00 uur.

Het programma begint om 20:00 uur precies.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth Tóth Varjú - de Knegt