Seminar Waterplatform 25 april 2013 - 2de aankondigiging

2e AANKONDIGING

Donderdag 25 april 2013

Seminar Waterplatform D1570

“D1570 RC’s zetten zich in voor schoon water op scholen”

Hotel De Witte Bergen, Rijksweg 2, Eemnes

Beste Rotary vrienden en vriendinnen,

Begin dit jaar verzonden wij de 1e aankondiging van het Waterseminar. Dit is de 2e aankondiging. Een aardig aantal Rotarians hebben zich al aangemeld, ook voor de deelname aan de contest voor de Waterwisselbeker!

Het programma is verder uitgewerkt. De vordering van ons districtsprogramma “Adopteer een school in Ghana”, dat nu mede dankzij aanzienlijke donaties van enkele Rotaryclubs uit ons district op gang komt. De overeenkomsten met de eerste scholen gaan we op het seminar tekenen.

De sponsorloop Wandelen voor Water 2013 was mede door inzet van enthousiaste Rotary Clubs een groot succes. Op het seminar wordt uitgelegd hoe wij dat succes in 2014 nog groter gaan maken.

Kort voor de pauze zullen enkele Rotary Clubs zich met hun waterproject kort presenteren. De beste komt wordt beloond met de ‘D 1570 waterwisselbeker’ en ontvangt de opbrengst van de eerste dag verkoop van onze nieuwe waterpostzegel!

Na de pauze is er een vrije markt aan tafeltjes, waar wordt gediscussieerd en geleerd over proces, projecten, fundraising, nieuwe aanpak van Grants e.d.

Deelname aan dit seminar is gratis. We verwachten van alle deelnemers een actieve inbreng, waarvan de opbrengst weer goed is voor ons allen.

Binnenlopen kan al vanaf 19:00 uur, het programma begint om 20:00 uur precies.

Meldt u aan op: rotary.water.d1570@gmail.com. Geef daarbij op:

1.

Naam;

2.

Rotary Club;

3.

Functie/rol in uw club;

4.

Telefoonnummer;

5.

Indien aanwezig: naam de wateractiviteit van de club;

6.

Geef aan of u een (korte) presentatie wilt geven en mee wilt dingen naar de prijs.

Met vriendelijke groet,

Trudie Siegerink