UITNODIGING, bezoek DELTARES 3 juni 2024

Laat de gelegenheid niet voorbijgaan!

Op 3 juni aanstaande kunnen alle leden van district 1570 die zich betrokken voelen bij de wereld waterproblematiek, een bezoek brengen aan DELTARES, het grote internationaal vermaarde waterinstituut in Delft.

Het programma dat DELTARES voor ons heeft samengesteld staat geheel in het teken van de focus areas van Rotary: water en klimaatadaptatie. Het programma begint om 13.30 uur en eindigt om 17.00 uur. Klik HIER!

Dit bedrijfsbezoek is een unieke kans om meer te weten te komen over de wereldwijde activiteiten van DELTARES, met name op het gebied van klimaatadaptatie. Daarnaast biedt het programma  de gelegenheid met elkaar van gedachten te wisselen, de samenwerking met onze partners te versterken en de persoonlijke contacten op het gebied van waterbeheer en klimaatadaptatie aan te halen.

Omdat wij veel belangstelling verwachten, is het noodzakelijk je binnen veertien dagen na ontvangst van dit bericht aan te melden. Wie zich later aanmeldt neemt het risico teleurgesteld te worden.

Aanmelding vindt plaats door middel van  een reactie per email aan rolahuls@xs4all.nl.
Vriendelijke groet, namens de voorzitter van het waterplatform van district 1570,

Rola Hulsbergen