13 juni: FC UTRECHT FOUNDATION organiseert sportdag

FC UTRECHT FOUNDATION organiseert sportdag

Teamsponsor/donateur ROTARY gezocht.

Na onze succesvolle partner meeting, maart j.l., met de FC Utrecht Foundation, is een eerste concreet verzoek besproken.

Op 13 juni wordt een mooi sportevenement georganiseerd. De dag staat voor verbinding en gelijkwaardigheid. De organisatie is door en voor een grote diversiteit aan mensen: cliënten van Philadelphia, oud-deelnemers van de U4U trajecten,  jongeren van Talents030, FC Utrecht Inside, De Oldstars en studenten van Veritas.

Het verzoek is om minimaal één team te sponsoren/adopteren voor €1.500,-- op deze U4U sportdag. Het bedrag komt geheel ten goede aan de invulling van deze dag gecoördineerd door de FC Utrecht Foundation.

Als één club het gehele bedrag regelt, is er ook een meet&greet vanaf 14:00 op de 13-de juni op het Sportcomplex Zoudenbalch

Een verzoek tot bijdrage vanuit uw club:

• Vermelding "gift sportdag FC Utrecht Foundation & U4U"
  • Svp overmaken op de rekening van het district t.n.v.
  • tnv Stichting Rotary Administratie Nederland
  • NL 34 ABNA 0436 1747 07

Meer informatie HIER!

Svp een bericht van uw bijdrage separaat in een mailbericht aan Stan Uyland via :

dg2023-2024@rotary-d1570.nl

Alvast onze hartelijke dank,