xx

1. APRIL 2023

Wat een geweldige verrassing was het dat onze wereldwijde president Jennifer Jones vorig weekend Nederland bezocht vanwege 100 jaar Rotary in Nederland. Het was de kers op de 100 jaar taart. Wat een bijzonder inspirerende wereldwijde president, zij is het voorbeeld hoe je IMAGINE en People of Action combineert, vol enthousiasme en interesse in iedereen.

2. MAART 2023

Ongelooflijk wat een maand vol met activiteiten, als ik terugkijk op mijn eigen agenda en de berichten op onze facebook pagina dan is het ongelooflijk wat er allemaal is gedaan en wat voor impact we hebben. IMAGINE Rotary!

Ik zie jullie graag allemaal op zaterdag 15 april a.s.

3. FEBRUARI 2023

Op 28 januari was in het Olympisch Stadion de start van de 5000 kilometer lange emmissieloze estafette ter gelegenheid van 100 jaar Rotary in Nederland. De Rotary bakfiets rijdt deze weken van club naar club of van regio door regio door ons district. Onderweg zetten we met onze clubs Rotary in de schijnwerpers om zoveel mogelijk mensen te laten zien wat onze kracht en impact is. En dat is gelukt, wat een grote hoeveelheid acties zijn er al geweest.

4. DECEMBER 2022

Het is alweer tijd voor de laatste maandbrief van 2022. Het eerste halfjaar van mijn gouverneurschap zit er alweer op, het vliegt voorbij. Wat ben ik trots op ons district, dank allemaal voor jullie inzet, echt geweldig.

5. NOVEMBER 2022

Lieve, lieve fellows uit het 1580 Rotary district,
    ik stuur jullie namens de gouverneur dit bericht.

6. OKTOBER 2022

Wat een goed begin van de maand, bijna 200 Rotarians en Rotaractors kwamen naar het St Michaël College in Zaandam voor het jaarlijkse Districts Najaarsfestival. En het was zeker de moeite waard, wat een mooie projecten heb ik voorbij zien komen, wat een drive en energie van Rotarians en Rotaractors om de wereld een stukje beter te maken. IMAGINE Rotary werd wel heel goed ingevuld.

7. SEPTEMBER 2022

Het Rotaryjaar is nu echt begonnen, de afgelopen weken stonden bol van de bijzondere projecten en activiteiten. In ons district zag ik veel acties met veel impact. Landelijk was er de lancering van de nieuwe Rotary APP, het eerste online Rotary Magazine → kwam uit en op 12 september was de landelijke online informatiebijeenkomst→ 100 jaar Rotary in Nederland. →

8. AUGUSTUS 2022

De (warme) zomer is bijna voorbij en de clubs beginnen weer volop te draaien. Mooi moment om je mijn eerste maandbrief als gouverneur van dit Rotaryjaar 2022-2023 te sturen. Voor wie mij nog niet kent, ik ben Madelon Schaap, sinds 2003 lid van RC Amsterdam Zuid, classificatie Communicatie. →