VOORWOORD

EVEN VOORSTELLEN

Beste Rotarians en Rotaractors,

Op 1 juli jongstleden heb ik de prachtige, 101 jaar oude Gouverneursketen van ons District 1580 ontvangen van Hans Ruck. Ik wil Hans hartelijk bedanken voor zijn toewijding en enthousiasme in het afgelopen jaar.

Laat ik mij even voorstellen. Mijn naam is Ilja Borgart, ik ben lid van RC Bergen met als classificatie juridische dienstverlening, en sinds 2012 een trotse Rotarian. Naast mijn werk en mijn passie voor Rotary, geniet ik van reizen, varen en golfen.

Samen met de Districtsraad sta ik klaar om ondersteuning te bieden. Ik maak graag persoonlijk kennis met jou en je club en zou het op prijs stellen om een bezoek te brengen. Het zou fantastisch zijn om bij te dragen aan een activiteit, zoals het bereiden van maaltijden voor daklozen of het samenstellen van kerstpakketten voor een goed doel.

Samen zijn we People of Action!

Elke maand stel ik een nieuwsbrief samen met nieuws uit ons district. Daarnaast besteden we aandacht aan nationaal en internationaal nieuws. Alle clubs hebben weer fantastische projecten en activiteiten gepland. Vergeet niet dit te delen op jullie eigen website of social media en het door te geven aan onze districtswebmaster Alfred Schrijver.

Ik kijk uit naar een magisch jaar vol kansen, samenwerking en het maken van duurzame impact!

Met vriendelijke groet,

DE STAF